برنامه ریزی و همکاری دستگاههای متولی برای ایجاد وحدت و جلوگیری از موازی کاری در بحث آسیب های اجتماعی ضروری است

سرپرست اداره کل بهزیستی استان بر لزوم ایجاد وحدت رویه، انسجام و جلوگیری از موازی کاری در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و تدوین برنامه مدون تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، دکتر علی نصیری در نشست با سازمان های مردم نهاد حوزه پیشگیری و درمان اعتیاد گفت: مطالبه گری بهزیستی در حوزه آسیب های اجتماعی به منظور جلوگیری از موازی کاری دستگاههای اجرایی باید تقویت شود و ‌شایسته است همه حوزه ها و متولیان این امر با هم افزایی و همکاری یکدیگر گامهای استوار و محکمی برای ارتقای سرمایه های اجتماعی و تعالی و تثبیت بنیان خانواده بردارند.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان افزود: کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند عزم همگانی است. آگاه‌سازی، حساس‌سازی جامعه و روشنگری جامعه باید با اجرای برنامه‌های راهبردی و عملیاتی صورت گیرد و در این راستا سیاست گذاری، سازمان دهی و نظارت به منظور اجرای برنامه های پیشرو ضروری است.

نصیری ابراز امیدواری کرد: سازمان های مردم نهاد فعال با همکاری بهزیستی همچون گذشته بتوانند چشم انداز و برنامه عملیاتی جامعی برای مقابله، کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی در نظر گرفته و گام موثری در این زمینه بردارند.

 

کد خبر 56679

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد