نمایشگاه صنایع دستی دستاوردهای معلولین در سنندج افتتاح شد

روز شنبه ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ نمایشگاه صنایع دستی دستاوردهای معلولین C.B.R ( توانبخشی مبتنی بر جامعه ) در سنندج افتتاح شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان ، نمایشگاه صنایع دستی دستاوردهای معلولین با حضور سرپرست بهزیستی استان کردستان و جمعی از مسئولین نهادهای دولتی و مردمی در محل خانه کُرد سنندج افتتاح گردید .

در ابتدای مراسم افتتاحیه حسین رسولی ؛ سرپرست بهزیستی استان کردستان اظهار کرد : هدف از برپایی این نمایشگاه ، نشان دادن ظرفیت ها و استعدادهای افراد دارای معلولیتی است که ساکن مناطق روستایی ، حاشیه نشین و محروم هستند و نسبت به سایرین از خدمات رفاهی و آموزشی کمتری بهره مند میباشند .

وی همچنین گفت : ارائه و توسعه خدمات با هدف برابرسازی فرصت ها و عدالت محوری از برنامه های سازمان بهزیستی است تا این افراد بتوانند با همراهی همه نهادهای دولتی و مردمی در عرصه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی  بدرخشند .

نمایشگاه صنایع دستی دستاوردهای معلولین در سنندج افتتاح شد .

صادق حسین زاده به نمایندگی از انجمن های معلولین استان گفت : برپایی این نمایشگاه ، به منصه ظهور رساندن توانمندی افراد دارای معلولیت به ویژه در مناطق محروم در حوزه های اشتغال ، معیشت و کارآفرینی است و جهت پیشبرد این امر قطعاً همراهی و همکاری دستگاه های مرتبط نیاز است تا دستاوردهای معلولین در سطوح مختلف جامعه مطرح شده و بتوانند در کل جامعه حضور فعال داشته باشند .

گفتنی است این نمایشگاه ۱۶ لغایت ۲۲ اردیبهشت ماه ، صبح ها از ساعت ۱۳۱۰ و عصرها از ساعت ۲۰۱۵  در محل عمارت آصف ( خانه کُرد ) سنندج واقع در خیابان امام خمینی (ره) دایر میباشد .

منبع : روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 56665

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد