دیدار سرپرست بهزیستی استان با نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی

دکتر منطقی با همراهی رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با دکتر خانی دیدار و گفتگو کرد.

به  گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان  دکتر محمود منطقی سرپرست اداره کل بهزیستی استان سمنان  با دکتر خانی نماینده مردم شریف  شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با جامعه هدف دیدارو گفتگو کرد.

در این دیدار سرپرست بهزیستی استان را مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود نیز همراهی می کرد.

دکتر محمود منطقی هدف از این دیدار را ساماندهی و بهره برداری پروژه های عمرانی در حال ساخت در شهرستان عنوان کرد و ابراز داشتند : با توجه پروژه های در دست احداث در شهرستان نیاز است خیرین در این راه خیر وارد تا بتوان هرچه سریعتر این پروژه ناتمام را به پایان رساند.

دکتر محمود منطقی  در این دیدار با اشاره به گستردگی خدمات بهزیستی به جامعه هدف عنوان کرد: سازمان بهزیستی باتوجه به جایگاه خاصی که دارد به عموم افراد جامعه ارائه خدمات می نماید و در این راستا بمنظور ارائه خدمات مطلوب نیازمند همراهی در دو بخش قانونگذاری و برون سازمانی است.

                                                                                                                                     

 دکتر منطقی در این دیدار با اشاره به جایگاه ویژه بهزیستی و ارائه خدمات به اقشار مختلف و خاص جامعه، به ارائه گزارشی از نحوه فعالیت و خدمات دهی به جامعه هدف پرداخته و گفتند : یکی از اقدامات ارزشمند سازمان بهزیستی ارائه تسهیلات خوداشتغالی جهت ایجاد اشتغال جامعه هدف خود بوده است که در این زمینه اقدامات موثر و پایداری انجام گرفته است که در این راه حمایت و همراهی  نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر دستگاهها، می تواند در راستای رفع موانع و مشکلات جهت رفاه حال مددجویان راهگشا و منشأ اثر باشد.

                                                                                  

دکتر خانی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات اداره کل بهزیستی در راستای حمایت از جامعه هدف بیان داشتند،  امیدوارم با همدلی و پیگیری مجدانه، بتوانیم موانع و مشکلات مددجویان و جامعه هدف بهزیستی را  مرتفع ساخت.

                                        

کد خبر 56655

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد