دیدار سرپرست بهزیستی استان با جمعی از مراکز حوزه توانبخشی استان

منطقی گفت : مراکز غیر دولتی و سازمان های دولتی دو بال ارائه خدمات به آحاد جامعه هستند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، دکتر منطقی سرپرست بهزیستی استان با جمعی از مدیران و صاحب امتیازان مراکز روزانه و شبانه روزی حوزه توانبخشی دیدار و گفتگو کرد. در این جلسه احمد پیوندی معاون توانبخشی بهزیستی استان نیز حضور داشت.

منطقی در این دیدار ضمن خوش آمدگوی به مدیران مراکز توانبخشی تحت نظارت بهزیستی استان و تقدیر از خدمات و زحمات شبانه روزی ایشان، این مراکز را از مراکز حائز اهمیت و صف مقدم ارائه خدمات به توانخواهان تحت حمایت بیان و از این خدمات ایستاده و تمام قد تقدیر و تشکر کردند.

وی با بیان این موضوع که تعداد کثیر خدمات و فعالیت های واگذار شده به بهزیستی نباید علت کاستی و کوتاهی در ارائه خدمات به جامعه هدف شود افزودند : سازمان بهزیستی بعنوان تنها و تخصصی ترین سازمان در ارائه خدمات به معلولین در کشور بوده و این امر بیانگر این است که ما بیش از پیش باید در این خصوص برنامه ریزی و تلاش نمایم.

سرپرست بهزیستی استان مراکز غیر دولتی و سازمان های دولتی را دو بال ارائه خدمات به آحاد جامعه بیان و ادامه دادند : در ارائه خدمات مسلما نواقص و کاستی های وجود دارد که این مشکلات در سایه همدلی و همراهی قابل حل است.

منطقی خواستار اجرای دستورالعمل ها و قوانین موجود و بالا دستی در سایه دقت و نظارت شده و ابراز داشتند : در اجرای قوانین و دستورالعمل ها نباید بحث همکاری و همراهی فراموش شود و همانگونه که در گذشته هم گفته شد نحوه اجرای کار مهم است ولی بیش از آن نتیجه کار حائز اهمیت است.

وی با بیان این موضوع که با تعامل و درک متقابل می توان به ارائه خدمات مطلوب و رضایتمندی جامعه هدف گام های موثری برداشت افزودند : ما همواره میزبان انتقادات و پیشنهادت سازنده شما مراکز بعنوان فرمانده هان خط مقدم در ارائه خدمات به جامعه هدف بوده و هستیم تا بتوانیم در کنار هم در ارتقای سطح زندگی فردی و اجتماعی توانخواهان تحت حمایت قدمی برداریم.

سرپرست بهزیستی استان در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر مجدد از کلیه شرکای اجتماعی همکار و همراه بهزیستی استان ابراز داشتند : در برخی از فعالیت ها می توان خلاء نیروی متخصص را با استفاده از ظرفیت موجود در مراکز با راه آموزش و توانمندسازی نیروها جبران کرد که این امر نیازمند فراهم شدن زیرساخت ها لازم است.

در ادامه جلسه سرپرست و معاون توانبخشی بهزیستی استان شنوایی مسائل، مشکلات و پیشنهادات مراکز توانیخشی بوده و در این خصوص دستوراتی ابلاغ شد.

کد خبر 56625

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد