پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان در پی کسب مدال طلای رشته کاراته  توسط آقای میلاد صادق زاده در مسابقات المپیک ناشنوایان ۲۰۲۱ برزیل

حامد رضایی سرپرست اداره کل بهزیستی استان اردبیل در پیامی کسب مدال طلای المپیک ناشنوایان ۲۰۲۱ بریل توسط جناب آقای میلاد صادق زاده را تبریک گفت.

متن پیام بدن شرح است : 

امروز روز انعکاس نور و قدرت خداوند در مخلوقی پر توان با قابلیتی بی نهایت بود که بارها توانستند فعل خواستن ها را به توانستن ها صرف کنند. ورزشکاران و قهرمانانی که محدودیت شان فرصتی گشت برای پیمودن پله های ترقی و کسب موفقیت های ستودنی

قطعاً این حضور امید آفرین و عزت مند نشانه ای از گام های استوار و ستودنی افراد دارای معلولیت بر قله های افتخار این دیار قهرمان پرور است که با اراده های فولادین و همتی شایسته در عرصه های جهانی پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز درآوردند.

اینجانب کسب مدال طلای مسابقات المپیک ناشنوایان ۲۰۲۱ برزیل توسط جناب آقای میلاد صادق زاده را خدمت ایشان، کلیه دست اندرکاران، جامعه معلولین و جامعه ورزشی استان بالاخص افراد دارای معلولیت  تبریک عرض می نمایم  و از درگاه ایزد متعال برای ملت پهلوان پرور اردبیل در تمامی میادین ورزشی سربلندی و عزت مسئلت می نمایم.  

                 حامد رضایی 
سرپرست اداره کل بهزیستی استان اردبیل

کد خبر 56616

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد