بهزیستی  ۱۲۲ کودک بی سرپرست زنجانی را تحت پوشش بیمه آتیه قرار داد

مدیر اداره بهزیستی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه کودکان تحت حمایت سازمان بهزیستی هنگام ترخیص نیازمند داشتن سرمایه برای زندگی هستند، اعلام کرد: بهزیستی اعتبار بیمه آتیه برای ۱۲۲ فرزند بی سرپرست و بدسرپرست  تحت پوشش راتامین کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان زنجان رزاق منافی گفت: در راستای حمایت از کودکان تحت پوشش و تامین آینده آنها و به منظور بهره گیری از خدمات بیمه ای برای تامین مطلوب نیازهای اقتصادی فرزندان پس از ترخیص، داشتن نتایج مطلوب، حمایت از فرزندان و تامین آتیه انان در جامعه در سال گذشته ۱۲۲ کودک از مزایای بیمه آتیه بهره مند شده اند.

وی افزود: سازمان بهزیستی طبق قانون متولی حمایت و نگهداری از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست است و حمایت از این کودکان به دو صورت نگهداری در خانواده های زیستی و خویشاوندی  و خانه های شبانه روزی شبه خانواده صورت می گیرد.

 منافی با بیان اینکه فرزندان مستقل‌شده در سه وضعیت باثبات، نیازمند برخی حمایت‌ها و پرخطر و آسیب  ، طبقه‌بندی می‌شوند، گفت: اگر فرزندی در وضعیت سوم یعنی پرخطر و آسیب قرار داشته باشد  طبیعتا همراهی بیشتری صورت می‌گیرد.

به گفته رییس  اداره بهزیستی شهرستان زنجان حمایت از تحصیلات دانشگاهی مانند گذشته وجود دارد و فرزندان تا دوره دکتری مورد حمایت تحصیلی قرار می گیرند.

کد خبر 56611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد