در رسانه | آمادگی استان اردبیل برای عید فطر/ماه آزمون اخلاص به پایان رسید

اردبیل- ماه آزمون اخلاص رو به پایان است و مردم استان اردبیل خود را برای استقبال مراسم روز عید فطر که از آن به عنوان روز جایزه یاد می شود، آماده می کنند.

استقرار ۱۷۰ عدد صندوق جمع آوری زکات فطریه در سطح استان

سرپرست اداره کل بهزیستی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن تبریک عید فطر از استقرار ۱۷۰ عدد صندوق جمع آوری زکات فطریه در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: ادارات، مجتمعات و مؤسسات خیریه تحت پوشش بهزیستی استان آمادگی دریافت زکات فطر، نذورات و هدایای نقدی و غیر نقدی مردم مؤمن و روزه دار استان را دارد.

حامد رضایی در رابطه با نحوه دریافت زکات فطریه مردم مؤمن و روزه دار استان در عید سعید فطر گفت: در سایه اعتماد، حمایت‌ها و توجهات مردم استان به مجموعه بهزیستی در طول ایام ماه مبارک رمضان بالای ۸ هزار پرس غذای گرم و هزار بسته غذایی توسط مردم نوع دوست استان تهیه و در بین ولی نعمتان سازمان توزیع شده است.

وی با اظهار این مطلب که بالای ۲۰ هزار عدد پاکت زکات فطریه و در اختیار مردم مؤمن و روزه دار استان قرار گرفته است، تصریح کرد: بر اساس فتوای مراجع تقلید مؤمنین می‌توانند زکات اموال و زکات فطریه خود را به مجموعه بهزیستی در استان و شهرستان‌ها پرداخت نمایند.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان اردبیل گفت: مردم می‌توانند از طریق شماره حساب ۴۱۷۵۰۳۴۵۴۱۸۷۱۹۱۹ و یا از طریق شماره کارت ۴۱۶۷-۹۴۶۰-۹۵۷۰-6367 و شماره شبا ir-۷۵۰۱۰۰۰۰۴۱۷۵۰۳۴۵۴۱۸۷۱۹۱۹ نسبت به واریز فطریه خود برای نیازمندان و مددجویان اقدام کنند.

رضایی اضافه کرد: خوشبختانه سال گذشته ۴۰۰ میلیون تومان زکات فطریه توسط مردم شریف استان به بهزیستی اهدا شد که امسال هم امیدوارم مردم همیشه در صحنه استان همواره یاریگر برنامه‌های سازمان و ولی نعمتان آن باشند.

کد خبر 56601

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد