ملارد| استقرار صندوق های جمع آوری فطریات و کفارات

صندوقهای اداره بهزیستی شهرستان ملارد به مناسبت عید سعید فطر با حضور میثم اکبری مسئول حراست، زهرا باقرپور معاون اداره، مهری سادات شاهچراغی معاون مشارکتهای مردمی، الهه عامری مسئول مدیریت عملکرد، سایر مسئولین و پرسنل این اداره در سطح شهرستان مستقر شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با اشاره به اینکه پایگاههای بهزیستی در روز عید سعیدفطر با هماهنگی دبیرخانه شورای زکات در محل مصلی نمازجمعه، مساجد و موسسات خیریه دارای مجوز، میادین شهر، معابر عمومی استقرار یافتند؛ افزود: ۱۹ صندوق در سطح  شهرستان در روز عید مستقر شدند.

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی با اشاره به اینکه بخش عمده مبالغ جمع آوری شده صرف امور معیشتی نیازمندان تحت پوشش بهزیستی می شود، گفت: وجوهات مردم در کمترین زمان ممکن به دست عزیزان مستحق و نیازمند میرسد.

وی خاطرنشان کرد: در هر پایگاه بهزیستی سه صندوق برای جمع آوری کفاره، زکات فطریه عام و زکات فطریه سادات مستقر شد. تا جمع آوری و هزینه کرد وجوهات براساس موازین شرعی و دینی انجام گیرد.

میثم اکبری مسئول حراست با اشاره به توزیع فطریه بین نیازمندان گفت: مبلغ فطریه جمع آوری شده در شهرستان به منظورکمک به نیازمندان همان شهرستان به کارگرفته خواهد شد به طوری که فطریه وکمک های مردمی جمع شده، به منظور ایجاد مسکن، تعمیر و تجهیز منازل، اشتغال و درمان، تسهیل ازدواج و تامین جهیزیه معلولان و مددجویان نیازمند و تهیه موادغذایی خانواده های نیازمند هزینه خواهد شد.

کد خبر 56556

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد