پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان البرز به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

«وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی استان البرز با صدور پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به مردم شریف ایران، کارکنان خدوم، مددجویان و جامعه هدف و شرکای کاری بهزیستی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم
عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت
صد شکر که این آمد و صدحیف که آن رفت

پایان هر عبادتی، عیدی است که برازنده آن عبادت است. رمضان، فصل وصل و فطر ضیافتگاه وصال بندگان عاشق است و اینک عید فطر، روز تولد دوباره انسان و فصل تازه شکفتن ایمان در روح و جان‌های پاک و بیدار فرا می‌رسد. عید فطرت‌های روشن که در نخستین روز از ماه شوال اجر و پاداش خود را تنها در قرب الهی جستجوی می کنند و به‌راستی روزی ‌است که خداوند متعال آن را از میان دیگر روزها برگزید تا برای بندگانش این فرصت فراهم آید که نزد حضرت او گرد آیند، بر خوان کرم او بنشینند و ادب بندگی بجای آورند.

امید است همراهی و همدلی که از برکات این ماه عزیز است سرلوحه عملکرد و رفتار همه کارکنان ارزش‌آفرین اداره کل بهزیستی استان البرز باشد و با توشه ای که در این ماه پر خیر و برکت برداشته ایم و با همبستگی و وحدت دوشادوش یکدیگر برای اعتلاء و تحقق رسالت های سازمان بهزیستی  بکوشیم و در جهت رضایتمندی، کرامت و زندگی شرافتمندانه مددجویان و جامعه هدف معزز همت گماریم.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان و تبریک حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید فرخنده و مبارک فطر، سعادت و بهروزی همه هموطنان عزیز را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

کد خبر 56528

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد