مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی عید سعید فطر، را تبریک گفت

بمناسبت عید سعید فطر عید طاعت و بندگی حضرت حق، حسن شرفی با صدور پیامی این عید سعید را به جامعه ی محترم هدف و همکاران بهزیستی تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

عید سعید فطر، عید توفیق بر طاعت و اطاعت، عید توبه و تهذیب نفس، عید ذکر و یاد محرومان و گرسنگان، عید زیبایی های معنوی ، عید بشارت و سعادت و عید خداجویی و خداپرستی و خداترسی است. عید بزرگ مؤمنان و روزه داران و تجلی یک ماه سازندگی و وارستگی، پایان باشکوه یک ماه مهمانی الهی و عید قبولی طاعات و عبادات و صیام است وروز اعلام پیروزی برطاغوت نفس و روز شکر به درگاه الهی به خاطر آنچه در ضیافت خویش ما را به آن مهمان نمود و به سوی آن هدایت فرمود.

خدای متعال را شاکریم که یک سال دیگر به ما توفیق بهره مندی از فیوضات و برکات ماه رمضان را ارزانی داشت و از کوثر این ماه پر فیض و رحمت سیراب کرد.

اینجانب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان در ماه پر خیر و برکت رمضان، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مردم شریف استان ، بویژه پرسنل معزز و جامعه هدف سازمان بهزیستی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند سبحان تعجیل در فرج حضرت ولی عصر(عج) ، سلامتی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، عزت اسلام و مسلمین و توفیقات روز افزون کلیه خدمتگزاران صدیق به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولتمردان تدبیر و امید را مسالت می نمایم.

                                                              حسن شرفی

                                سرپرست اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی

کد خبر 56495

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد