عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت
صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

محسن توحیدی مقدم باصدور پیامی عید سعید فطررا تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل  بهزیستی استان خراسان شمالی متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَ الْعَظَمَةِ وَ اَهْلَ الْجُودِ وَ الْجَبَرُوتِ وَ اَهْلَ الْعَفْوِ وَ الرَّحْمَةِ)

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت    صدشکر که این آمد و صدحیف که آن رفت

پایان هر عبادتی، عیدی است که برازنده آن عبادت است و رمضان در ایستگاه فطر به بار می‌نشیند و بال می‌گشاید. رمضان، فصل وصل است و فطر ضیافت‌گاه وصال.

ماه رمضان، ماه رحمت و مغفرت و ماه ضیافت الهی در میعادگاه فطر به پایان می‌رسد. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند.

حلول ماه شوال و طلوع عید معنا و معنویت، پاداش پالایش معنوی، تمرین بندگی و تزکیه روح از امیال نفسانی است.شوال، سور و بزم فتح رزم عابدانی است که از مجال نیکوی رمضان بهره برده و توانستند در جدال نفس و حقیقت، معنا را در یابند و پله پله به ملاقات خدا برسند.

عید فطر، روزی است که فطرت خداجوی آدمی به خویش باز آمده و پس از یک ماه ریاضت و معنویت، صفا و معرفت یافته و غبار از رخسار برگرفته است. از این روست که عید فطر در حقیقت عید فطرت است.

اینجانب ضمن تبریک از همه روسا و مدیران و معاونین و همکاران که در طول ماه مبارک با حضور در مراکز و همچنین در کنار فرزندان بوده اند ویا با دعوت از گروههای هدف سفره افطاری داشته اند و یا همچنین با توزیع بسته ای معیشتی به خانواده ها دل آنان را شاد کرده اند تقدیر و تشکر می نمایم 

و بالاخص،خیرینی که در ماه مباردک رمضان و طول سال ما را یاری می دهند تشکر و دعای خیر مددجویان همراه آنان باشد 

آرزوی صحت و سلامتی برای آنان و خانواده های محترمشان از درگاه ایزدمنان مسئلت مینمایم.

               محسن توحیدی مقدم

سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان شمالی

کد خبر 56454

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد