فطر تجلی اراده پاک الهی در فطرت پاک انسان ها

سرپرست بهزیستی استان تهران در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر با صدور پیامی این عید بزرگ الهی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سمانه زمانی با گرامیداشت یکماه طاعت و بندگی در ماه مبارک رمضان در پیام تبریک خود به مناسبت حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر چنین آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
اللهم اهل الکبریا و العظمه و اهل الجود و الجبروت و اهل العفو و الرحمه و اهل تقوی و المغفره

پاداش یک ماه بندگی خداوند و یک ماه طاعت و فرمانبرداری ناب، هدیه خداوند باریتعالی به بندگان صالح و شایسته خویش است هیچ کس را یارای تقابل و مقایسه با آن نیست.

انسان به واسطه بهره مندی از کمالات پروردگار و فطرت پاک خویش همیشه و در همه حال خود را در محضر و معرض خداوند می‌داند و چه ایامی نیکوتر و شایسته تر از ماه مبارک رمضان که در این ایام سراسر نور و رحمت به خداوند نزدیک تر شده و شرایط را برای زندگی آرمانی و روحانی خود فراهم می‌سازد.

اینک پس از یک ماه غفران، رحمت و برکت، پیشانی و سجده شکر به درگاهش می ساییم که توفیق اطاعت و بندگی را نصیب بندگان کرد.

فطر تجلی اراده پاک الهی در فطرت پاک انسان هاست که در این روز مقدس تبلور یافته که به امید حق تا شروع رمضان آینده با حفظ شئونات و آداب اسلامی، به ذات حقیقت پروردگار دست یابیم.

اینجانب فرا رسیدن عید سعید فطر را به همه روزه داران گرامی و اعضای خانواده بزرگ بهزیستی در پهنه استان تهران صمیمانه تبریک گفته و از خداوند باریتعالی، سلامتی و بهروزی همگان در این روز بزرگ و خجسته را مسئلت می نمایم.


سمانه زمانی
سرپرست بهزیستی استان تهران

کد خبر 56447

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد