ورامین| نشست سرپرست  بهزیستی با رئیس مرکز فنی حرفه ای

نشست سرپرست بهزیستی شهرستان ورامین با رئیس مرکز فنی حرفه ای در جهت اشتغال و توانمند سازی جامعه هدف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سرپرست اداره بهزیستی شهرستان به همراه کارشناسان ستاد با رئیس فنی حرفه ای شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

نقی صاحب جمعی در این جلسه اظهار داشت: اشتغال و توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی یکی از اهداف اصلی ما می باشد و تمام تلاش کارشناسان و مددکاران بر این است تا فردی که اقدام به دریافت و وام اشتغال می نمایند، بتواند به نحو احسن از این وام استفاده نموده و منجر به درآمدزایی جهت خانواده شود.                                         

 صاحب جمعی در ادامه افزود: اطلاعات تمامی متقاضیان اشتغال توسط مددکاران در سامانه ارمغان ثبت می گردد و سعی براین است تا از ظرفیت های خوب مراکز فنی و حرفه ای استفاده نموده و جامعه هدف و متقاضیان اشتغال پایدار را جهت کسب مهارتهای شغلی و دوره های توانمند سازی جهت ورود به بازار کار به این مراکز معرفی نمائیم.

در ادامه رئیس مرکز فنی حرفه ای  شهرستان ورامین نیز ضمن تشکر از مجموعه بهزیستی شهرستان گفت: فنی و حرفه ای شهرستان آمادگی لازم جهت آموزش به افراد معلول، زنان سرپرست خانوار، آسیب دیدگان اجتماعی، بهبود یافتگان از اعتیاد و کودکان کار را دارد و به تناسب نیاز ظرفیت دوره های آموزشی و رشته شغلی برگزار خواهد کرد.

کد خبر 56446

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد