جوابیه بهزیستی مازندران در خصوص ویدئو منتشر شده فرد دارای معلولیت در فضای مجازی

روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران در پاسخ به انتشار ویدئویی در فضای مجازی از منزل فرد دارای معلولیت با عنوان زیر پوست بهزیستی چه می گذرد؟ جوابیه صادر نمود که متن جوابیه به شرح ذیل می باشد:

با توجه به انتشار ویدئویی در فضای مجازی از منزل فرد دارای معلولیت در شهرستان رامسر  موضوع سریعا در دستور کار قرار گرفت.
این جوابیه می افزاید: پس از انتشار فیلم مذکور بنا به دستور سرپرست بهزیستی مازندران، تیمی از اداره بهزیستی شهرستان رامسر جهت بررسی  موضوع به محل زندگی افراد مذکور اعزام و پس از بررسی و استعلامات صورت گرفته مشخص گردید این خانواده از سال ۱۳۷۳  تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) می باشند و از آن سازمان حمایتی خدمات دریافت می نمایند.
لازم به ذکر است مادر خانواده دچار سکته مغزی شده و بنا به شرایط نامبرده از سال ۱۳۹۶ در مرکز سالمندان رحیم مشایی رامسر پذیرش شده اند و با توجه به اینکه تمایلی جهت استفاده از خدمات شبانه روزی برای فرزند دارای معلولیت خود را  نداشته اند از خدمات مالی سازمان بهزیستی بهره مند شده اند.
در پایان ضمن تشکر از توجه و دغدغه  شهروندان نسبت به مسائل افراد دارای معلولیت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی انتظار می رود شهروندان قبل از انتشار اخبار با موضوعات این چنینی مستقیما با سازمان بهزیستی ارتباط حاصل نموده تا ضمن بررسی، خدمات لازم  به جامعه هدف ارائه گردد.

لازم به ذکر است سازمان بهزیستی بعنوان دستگاه حمایتی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و حل مشکلات جامعه هدف و افراد دارای معلولیت از هیچ کوششی دریغ نمی ورزد و با همکاری کلیه دستگاههای مرتبط در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به جامعه هدف تلاش می نماید. 

روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران

کد خبر 56429

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد