استقرار پایگاه‌های زکات فطریه در سراسر استان

سرپرست بهزیستی استان یزد همزمان با پایان ماه مبارک رمضان و حلول عید فطر از استقرار پایگاه‌های زکات فطریه در سراسر استان خبر داد.

"رضا ابهت"  با اعلام این خبر گفت: بر اساس فتوای مراجع عظام تقلید مؤمنین روزه‌دار می‌توانند زکات فطره و کفاره خود را به بهزیستی که متولی حمایت از ایتام، نیازمندان و آسیب دیدگان اجتماعی است، پرداخت کنند.

وی افزود: بر همین اساس همشهریان روزه دار می‌توانند برای پرداخت زکات فطره و کفاره روزه به صورت  الکترونیک از طریق درگاه اینترنتیwww.swo.ir/payment  مراجعه و یا با کد دستوری #0123*724* و یا شماره کارت مجازی 6367957066985040  متصل به حساب مشارکت های مردمی بهزیستی استان یزد، موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی سراسر استان و یا پایگاه های جمع زکات فطره بهزیستی مستقر در میعادگاه های نماز عید فطر اقدام کنند.

سرپرست بهزیستی استان یزد خاطرنشان کرد: در صورت پرداخت به صورت الکترونیک مبلغ واریزی با توجه به تعداد خانوار محاسبه و به تفکیک در بانک اطلاعات پرداختی ذخیره می شود تا براساس نیّت خیر هزینه شود.

به گفته این مقام مسئول تمام  پرداخت ها از طریق این سامانه با دادن شماره رهگیری قابل پیگیری است و مردم می توانند با تکمیل فرم های این بخش، مبلغ اهدایی خود را برای مصرف خاص تعیین کنند تا فقط در همان مورد هزینه شود.

"رضا ابهت" خاطر نشان کرد: مراکز نگهداری از فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست و مراکز نگهداری از معلولین و سالمندان در سراسر استان نیز آماده دریافت وجوهات، نذورات و هدایای مردم به صورت نقدی و غیرنقدی هستند.

وی با اشاره به جامعه ی هدف بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی جز سازمان های واجد الشرایط جمع آوری زکات فطره و کفاره روزه است و هزینه آن صرف درمان و خرید وسایل توانبخشی ویژه افراد دارای معلولیت نیازمند، اقلام ضروری و معیشت زنان و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و آسیب‌دیدگان اجتماعی تحت پوشش این سازمان می‌شود.

 وی در پایان از خیّرین و عموم مردم روزه دار دعوت کرد با اهداء زکات فطره و کفاره روزه خود به افراد دارای معلولیت نیازمند، ایتام و زنان بی سرپرست و بدسرپرست تحت پوشش بهزیستی، این سازمان را در خدمت رسانی به این قشر محروم همراهی و حمایت کنند.

کد خبر 56393

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد