روشهای مشارکتهای مردمی و پرداخت زکات فطریه در بهزیستی استان اردبیل تشریح شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، حامد رضایی طی مصاحبه تلفنی با برنامه رادیویی " سلام ساوالان" از روش های مشارکتهای مردمی و پرداخت زکات فطریه به مددجویان و ولی نعمتان بهزیستی در عید سعید فطر خبر دد.

 رضایی سرپرست اداره کل بهزیستی استان اردبیل در رابطه با نحوه دریافت زکات فطریه مردم مومن و روزه دار استان در عید سعید فطر گفت: در سایه اعتماد، حمایت ها و توجهات مردم شریف استان به مجموعه بهزیستی در طول ایام ماه مبارک رمضان بالای ۸ هزار پرس غذای گرم و هزار بسته غذایی توسط مردم نوعدوست و شریف استان تهیه و در بین ولی نمعتان سازمان توزیع شده است.

 سرپرست اداره کل بهزیستی استان با اظهار این مطلب که بالای ۲۰ هزار عدد پاکت زکات فطریه و در اختیار مردم مومن و روزه دار استان قرار گرفته است تصریح کرد: بر اساس فتاوای مراجع عظم تقلید مومنین عزیز می توانند زکات اموال و زکات فطریه خود را به مجموعه بهزیستی در استان و شهرستان ها پرداخت نمایند.

رضایی از استقرار ۱۷۰ عدد صندوق جمع آوری زکات فطریه در سطح استان خبرداد و گفت: علاوه بر صندوق های ثابت و سیار، تمامی واحدها، مراکز، موسسات و مجتمع های وابسته به بهزیستی استان  آماده دریافت زکات فطریه مردم عزیز استان می باشند.

وی  اضافه کرد: خوشبختانه سال گذشته ۴۰۰ میلیون تومان زکات فطریه توسط مردم شریف استان به بهزیستی اهداء شد که امسال هم امیدوارم مردم همیشه در صحنه استان همواره یاریگر برنامه های سازمان و ولی نعمتان آن باشند.

کد خبر 56389

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد