برگزاری شورای معاونین بهزیستی استان سمنان

شورای معاونین اداره کل به ریاست منطقی سرپرست بهزیستی استان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، شورای معاونین به ریاست سرپرست بهزیستی استان، معاونین و روسای ستادی در محل سالن جلسات ستاد برگزار شد.

منطقی سرپرست بهزیستی استان در این جلسه ضمن خدا قوت، قبولی طاعات و عبادات و فرارسیدن عید فطر به همکاران ابراز داشتند : با توجه به ماه پایانی سال گذشته و فروردین ماه سال ۱۴۰۱ و تراکم کار در این دو ماه و پایان سال مالی انتظار می رود معاونین پیگیری لازم را در این خصوص و تخصیص اعتبارات و تکمیل اسناد مالی داشته باشند.

وی خواستار رعایت اصل آینده نگری در برنامه ریزی های اعتبارات شده و گفتند : از تجارب سال های گذشته در جذب و تخصیص اعتبارات استفاده شود و از امروز پیش بینی و برنامه ریزی اعتبارات پایان سال را داشته باشید.

سرپرست بهزیستی استان در ادمه تصریح کردند : معاونین و روئسای ستادی و شهرستانی پیگیر برگزاری جلسات مستمر و فصلی باشند و این جلسات برگزار گردد و در برگزاری جلسات نباید محدود به ساعات اداری بود چه بسا که این نگاه وجود دارد و برخی از جلسات در ساعات بعدازظهر اجرا می شود.

منطقی نوع و اجرا برنامه را حائز اهمیت دانسته و از آن مهم تر نتیجه آن را بیان و افزودند : معاونین و روئسای ستادی پیگیر برنامه های اجرای در شهرستان ها باشند و در این موضوع نباید حفظ شان و جایگاه روئسای شهرستان ها فراموش شود.

وی خلاقیت را در رفع مشکلات و موانع پیش روی جامعه هدف یک اصل مهم دانسته که می توانند گره گشار بسیاری از مسائل باشد.

کد خبر 56386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد