تقدیر مدیر کل بهزیستی لرستان از روانشناسان و مشاوران شاغل در بهزیستی

مدیر کل بهزیستی لرستان بهمراه معاونت توسعه امور پیشگیری از تنی چتد از روانشناسان و مشاوران شاغل در بهزیستی و مرکز ۱۴۸۰ به نمایندگی از جامعه روانشناسان و مشاوران استان تقدیر کرد.


به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، مدیر کل بهزیستی لرستان بهمراه معاونت  توسعه امور پیشگیری  از تنی چند از روانشناسان و مشاوران شاغل در بهزیستی و مرکز ۱۴۸۰ به نمایندگی  از جامعه روانشناسان و مشاوران استان تقدیر کرد.
همایون عمودی زاده، مدیر کل بهزیستی لرستان با تبریک روز ملی روانشناس به جمعی از روانشناسان و مشاوران شاغل در مرکز ۱۴۸۰، گفت: علت نامگذاری نهم اردیبهشت بعنوان روز روانشناس و مشاوره تصویب قانون تشکیل سازمان نظام روان شناسی و مشاوره در این روز است.
 همایون عمودی زاده با اشاره به این سخن حضرت امام راحل (ره) که نجات یک انسان نجات یک جامعه است. تصریح کرد، ما امروزه در جهانی زندگی می کنیم که با سرعت در شیب پرخاشگری و بد اخلاقی و خشونت به پیش می رود و آمار این آسیب ها روزانه در حال افزایش است. لذا سامان بخشیدن به چنین دنیایی کار بسیار سخت و پیچیده ای است و درست به همین دلیل، این روز ها به شدت نیاز به متخصصان حوزه روانشناسی و مشاوره تر در جامعه احساس می شود.
عمودی زاده از کار روانشناسی بعنوان کاری بسیار حساس و خداپسند یاد کرد و افزود، ایجاد فرصت ادامه زندگی به دیگر انسانها هدیه ای الهی است و ممکن است با حرف های شما روانشناسان و مشاوران مراکز بهزیستی، شخصی که از همه چیز بریده است به زندگی بازگردد و این قطعا لطف خداست.

کد خبر 56378

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد