۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۶
نهاوند| بازدید از مرکز جدید احداث  شده

ساختمان مرکز نوساز ساخته شده توسط مسئول مرکز ترک اعتیاد سینا بطور سرزده مورد بازدید فرماندار و جمعی از مسئولین قرارگرفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان نهاوند، فرماندار، جمعی از مسئولین شهرستان و رئیس بهزیستی از ساختمان تازه ساز به بهانه موسسه ترک اعتیاد سینا، بازدید و از نزدیک درجریان مشکلات این واحد ساخت و ساز قرارگرفت.

رئیس بهزیستی شهرستان نهاوند درخصوص چگونگی ساخت این مجموعه به بازدید کنندگان گفت: متاسفانه چندین سال پیش که مسئولین مجموعه تصمیم به جانمایی و ساخت گرفتند، بدون اطلاع بهزیستی شهرستان بوده حتی مجوز اولیه و پروانه ساخت هم گرفته نشده، لذا علیرغم اینکه این مجموعه یکی از بهترین و مجهزترین ساختمانها در سطح استان است اما فی الحال جهت اخذپایان کا، مجوز راهداری، و امتیازات انشعابی برق وآب دارای مشکل می باشد، لذا تا پایان کار اخذنشده و به تایید دفترفنی استان نرسیده عملا انتقال بیماران به این مکان امکان پذیر نیست.

درادامه فرماندار شهرستان، ضمن تشکراز مسئولین مرکز ساختمان احداث شده را یکی از مجهزترین مکانها برای ترک اعتیاد درسطح استان دانسته و قول هرگونه مساعدت جهت رفع مشکلات این ساختمان را به مدیران مربوطه دادند.

کد خبر 56353

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد