نشست هم اندیشی روانشناسان  و مشاوران مازندران با سرپرست بهزیستی استان برگزار شد

نشست هم اندیشی با روانشناسان و مشاوران استان با حضور دکتر فریبا بریمانی سرپرست بهزیستی مازندران ، علی رجبی وندچالی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران ، رمضانعلی گلچوبی معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان ، اعضای نظام روانشناسی استان ، اعضای تشکل مراکز مشاوره و روانشناسان و مشاوران دستگاه های مختلف در اداره کل بهزیستی مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ دکتر فریبا بریمانی ، سرپرست بهزیستی مازندران در این جلسه  ضمن تشکر و قدردانی از زحمات روانشناسان در سلامت روان جامعه ، گفت : روانشناسان در ایجاد یک جامعه سالم از نظر جسمانی و روانی، نقش بسزایی دارند و با ارائه خدمات در حوزه های فردی، اجتماعی و فرهنگی می توانند راهگشا باشند.

وی با بیان اینکه 209 مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی در سراسر استان فعالیت می کنند ، افزود : روانشناسان در این مراکز در زمینه های فردی و خانوادگی ، تحصیلی ، ازدواج ، پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، ارتقا توانمندی های معنوی ، اخلاقی و فکری و ... خدمات مشاوره ای تخصصی ارائه می کنند.

وی بر ارتقا علمی روانشناسان تاکید کرد و ادامه داد : برای کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و سلامت روان جامعه باید اتاق اندیشه ورزی متشکل از اساتید و کارشناسان حوزه سلامت روان تشکیل و در آن مشکلات و آسیب های اجتماعی بررسی شود.

روانشناسان و مشاوران نیز در این جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود در جهت ارتقای سلامت روان جامعه پرداختند.

شایان ذکر است در پایان از روانشناسان و مشاوران با اهدای لوح سپاس، تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 56335

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد