تجلیل از حافظان روشندل و قرآنی تحت پوشش بهزیستی استان اردبیل

حامد رضایی سرپرست اداره کل بهزیستی استان طی مراسم که با حضور مسئولان قرآنی و فرهنگی اعم از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهزیستی استان در منزل دو تن از حافظان قران کریم از جامعه روشندلان برگزار شد از این ولی نعمتان قدر دانی کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، سرپرست اداره کل بهزیستی استان در اولین برنامه دیدار خود با  جامعه نورانی روشندلان و خانواده قرآنی از دو تن از افراد تحت پوشش بهزیستی استان که توفیق حفظ کل قرآن کریم به این بزرگواران از سوی پروردگار عنایت شده بود مورد عنایت و قدردانی قرار داد.

رضایی سرپرست اداره کل بهزیستی استان ضمن تکریم و پاسداشت مقام شامخ حافظان قرآنی بالاخص روشندلان تحت حمایت مجموعه بهزیستی گفت : بنده به نوبه خود خدواند متعال را شاکرم که توفیق تشرف به ولی نعمتان خود در ایام پایانی ماه مبارک رمضان و ماه نزول قرآن را عنایت کرد.

وی در ادامه از برنامه ریزی های هدفمند به منظور ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت برای افراد جامعه هدف در سال جدید خبر داد و گفت: امیدوارم این هدف گذاری ها منجر به معرفی، تبلیغ، تشویق و ترویج فرهنگ قرآن در بین سایر افراد جامعه و بویژه افراد تحت حمایت بهزیستی واقع شود.

گفتنی است در این دیدار از حافظان خردسال و روشندلان قرآن کریم با اهداء لوح سپاس و هدایای نقدی قدر دانی شد.

کد خبر 56333

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد