دیدار سرپرست بهزیستی استان با فرمانده سپاه

منطقی با سردار دامغانی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، محمود منطقی سرپرست بهزیستی استان با سردار دامغانی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سرپرست بهزیستی استان را رعنا سورمه معاون مشارکت های مردمی و مراکز غیردولتی بهزیستی استان نیز همراهی می کرد.

منطقی در این دیدار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تقدیر از برگزاری این دیدار، هدف از ملاقات با سردار دامغانی را ارتقاء سطح همکاری ها، استفاده از ظرفیت سپاه در ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی و قدردانی از خدمات و زحمات سپاه در امر خدمت رسانی به توانخواهان تحت حمایت عنوان کردند.

وی در ادامه ضمن معرفی از خود و رزومه کاری خویش به معرفی چهار معاونت تخصصی در بهزیستی استان پرداخته و گفتند : بهزیستی استان هم اکنون با تحت حمایت داشتن سیزده هزار و ۲۶۵ نفر در حوزه توانبخشی و سه هزار و ۲۴۳ نفر در حوزه توانبخشی که با در نظر داشتن ده هزار و ۹۳۷ نفر اعضای خانواده به بیست و هفت هزار و ۴۴۵ نفر با ۲۷۸ نفر پرسنل در بخش دولتی در حال ارائه خدمات می باشد.

منطقی یکی از رویکرد های سازمان بهزیستی را توانمند سازی، اشتغال و مسکن جامعه هدف برشمرده و برنامه های و اهداف پیش رو بهزیستی استان را استفاده از ظرفیت های نیروهای تخصص درون و برون سازمانی، استفاده و بهر مندی از ظرفیت های شرکای اجتماعی بهزیستی با نظارت و گسترش اثر بخشی خدمات، استفاده از ظرفیت  توانمندی درون و برون سازمانی در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، توانمند سازی گروه هدف و ارتقاء سطح زندگی فردی و اجتماعی بیان داشتند.

سرپرست بهزیستی استان در پایان سخنان خود تعامل و همکاری سپاه استان و بهزیستی را در سطح مطلوب برشمرده  و ضمن درخواست ارتقاء سطح همکاری های بیش از پیش با این نهاد ابراز داشتند : با توجه به ارائه خدمات متنوع سازمان بهزیستی به آحاد جامعه این سازمان نیازمند آن است بمنظور افزایش سطح خدمات و رضایتمندی جامعه هدف خود با سازمان ها و نهادی برون سازمانی نیز همکاری داشته باشد  .

سردار دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به سرپرست و معاون بهزیستی استان و تبریک انتصاب دکتر منطقی به سرپرستی بهزیستی استان اظهار داشتند : سازمان بهزیستی یکی از نهادهای خاص و دارای اهمیت نظام به واسطه ارائه خدمات و وظایف متعدد است و حمایت و همراهی این نهاد انقلابی یک تکلیف و وظیفه است.

وی ضمن قدردانی از خدمات و زحمات بهزیستی استان، همراهی و همکاری با این اداره کل را نیاز به تفاهم نامه و مکاتبات اداری ندانسته و آمادگی این نهاد را بمنظور ارتقاء سطح همکاری ها با این سازمان اعلام داشتند.

سردار دامغانی همراهی و همکاری سپاه و بهزیستی را هموراه مثبت و رو به جلو عنوان که باعث گام های پایداری در بخش مددجویی شده است بیان و افزودند : سپاه استان می توانند در سه بخش اقشار، محلات و بسیج سازندگی سطح همکاری ها با بهزیستی را ارتقاء دهد که این امر نیازمند پیگیری و برگزاری جلسات مستر است.

کد خبر 56311

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد