قرچک| تبدیل مرکز بهزیستی به کارگاه چند منظوره تولیدی

گامی استوار برای توانمندسازی بیماران اعتیاد در مراکز اقامتی ترک اعتیاد سفیران سلامت بهزیستی قرچک برداشته شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛رئیس اداره بهزیستی قرچک با بیان مطلب بالا در بازدید از مرکز سفیران سلامت اظهار داشت: با ارزیابی فعالیت های اشتغالزایی و صیانت مرکز اقامتی ترک اعتیاد سفیران سلامت بر توسعه این گونه فعالیت ها تاکید داریم.

اردشیر بهرامی به شرح جزئیات فعالیت های سفیران سلامت پرداخت و خاطرنشان کرد: اجرای طرح حرفه آموزی و اشتغالزایی ویژه بیماران سوء مصرف مواد مخدر که در بهمن ماه سال ۱۴۰۰  افتتاح شد.

وی افزود: این طرح با ایجاد کارگاه های اشتغالزایی و کارآموزی برای مددجویان مقیم مرکز برای حرفه آموزی یکصد و سی نفر در کارگاه تولیدی ماسک با ظرفیت روزانه پنجاه هزار عدد ماسک آغاز شد.

بهرامی در ادامه به اشتغال چهل تن از مددجویان در کارگاه مونتاژ و بسته بندی اسباب بازی هم اشاره کرد و بیان داشت: بیست نفر هم در کارگاه خیاطی تولید پوشاک زنانه و دوخت مانتو فعال هستند.

بهرامی در ادامه عنوان کرد: تمامی عواید درآمدی آنها نیز به حساب مددجویان یا خانواده های آنان واریز می‌گردد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک در ادامه اذعان داشت: فعالیت های حرفه آموزی ضمن توانمندسازی اقتصادی باعث افزایش سطح سلامتی روحی و روانی و جسمی بیماران مقیم مرکز می گردد و خانواده ها با استقبال و آغوش باز پذیرای بیماران می شود.

بهرامی در پایان از تلاش و پیگیری مجتبی رضایی مدیر مرکز اقامتی ترک اعتیاد سفیران سلامت در تحقق اهداف ارزشمند سازمان بهزیستی در توانمندسازی و صیانت بیماران اعتیاد قدردانی کرد.

کد خبر 56255

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد