ورامین| حضور کارکنان ستاد و اورژانس اجتماعی در راهپیمایی روز قدس

کارکنان ستاد و کارشناسان اورژانس اجتماعی به مناسبت روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سرپرست بهزیستی شهرستان ورامین، روز قدس را روز اتحاد جهان اسلام دانست و فلسطین را قطب نمای وحدت اسلامی برای تحقق وعده الهی نامید و اظهار داشت: آزادی فلسطین فراتر از توانایی یک گروه یا مردم فلسطین است که با خون فرزندان و جوانان و اموالشان همواره برای آن فداکاری کرده اند و از سرزمین خود  دفاع می کنند و با دشمن می جنگند و به مقاومت ادامه می دهند که البته دستاوردهای ملموسی داشته است.

نقی صاحب جمعی افزود: از این رو امت بزرگ اسلامی خوب می‌داند که حمایت از فلسطین و قدس شریف و مقابله با رژیم صهیونیستی یکی از مظاهر رویش وحدت و انسجام اسلامی است.

وی ادامه داد: در این راستا کارکنان و جامعه هدف بهزیستی شهرستان همگام با سایر اقشار جامعه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس بر میثاق دوباره با اندیشه های ناب امام خمینی و منویات رهبر معظم انقلاب در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و وفاداری به آرمان رهایی قدس شریف تاکید و در راهپیمایی بزرگ  روز قدس شرکت نموده و همراه با همه مسلمانان جهان، فریاد استکبارستیزی خود را برای مقابله با توطئه های شوم صهیونیستی به گوش جهانیان رساندند.

کد خبر 56254

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد