روز قدس مرهون روحیه الهی و حماسی امام راحل است

مدیرکل بهزیستی استان گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، مرهون روحیه الهی، حماسی و استکبار ستیزی حضرت امام خمینی(ره) است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان،دکتر حسین اسدی راد روز قدس را مرهون روحیه الهی و حماسی امام راحل دانست و افزود: حضور حماسی و گسترده مردم ایران اسلامی و دیگر کشورهای مسلمان و آزادیخواه جهان در راهپیمایی روز قدس، نشانه عملی پیروی از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی علیه جبهه کفر و استکبار جهانی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدا مقاومت و شهید راه قدس، اضافه کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس، عبادت جمعی، انقلابی، موثر، مبارزه جوی، استکبار ستیز و تاثیرگذار بر اراده جبهه حق علیه جبهه باطل است.

مدیر کل بهزیستی استان ادامه داد: امروز اقشار مختلف ملت ایران از شیعه و سنی و از اقوام گوناگون باحضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز قدس غیرت دینی، حماسه اسلامی و توحیدی خود را به نمایش گذاشت و به دشمنان نشان داد، این بیداری اسلامی نه تنها در آنها کمرنگ نشده بلکه روز به روز، رشد و نمو بیشتری پیدا کرده است.

دکتر اسدی راد با قدردانی از حضور پرشور مردم کشورمان بویژه جامعه هدف سازمان بهزیستی  در راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: راهپیمایی امروز یک توحید و امر به معروف عملی ملت شریف ایران به جبهه حق و صبر و نهی از منکر عملی آنها به جبهه نفاق و کفر است.

کد خبر 56248

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد