بندرعباس | بازدید رئیس اداره آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بندرعباس از مرکز ماده ۱۶

روند تکمیل و تجهیز کارگاههای فنی و حرفه ای مستقر در مرکز جامع نگهداری ،درمان ،کاهش آسیب، توانمندسازی و صیانت اجتماعی معتادین متجاهر موضوع ماده ۱۶ ارزیابی گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان؛ با حضور افتخاری رئیس اداره آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بندرعباس و همراهی علی جاودان رئیس اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس ، روند تکمیل و تجهیز کارگاههای فنی و حرفه ای مستقر در مرکز جامع نگهداری ،درمان ،کاهش آسیب، توانمندسازی و صیانت اجتماعی معتادین متجاهر موضوع ماده ۱۶ ارزیابی گردید.

افتخاری در جریان این بازدید میدانی بر راه اندازی ،تکمیل ، تجهیز و توسعه کارگاههای آموزشی نظیر برق ،جوشکاری، قنادی  و آرایشگری در این مرکز در راستای ایجاد اشتغال و توانمند سازی بیماران مقیم پس از ترخیص تاکید کرد .

علی جاودان رئیس اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس نیز با تاکید بر اهتمام ویژه بر راه اندازی هرچه سریعتر این کارگاه ها گفت : باید بخش عمده هزینه های مبارزه با مواد مخدر به توانمندسازی معتادین و آموزش مهارت های اجتماعی با هدف پیشگیری از گرایش به مواد مخدر متمرکز شود.

علی جاودان  در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت : برای اشتغال و توانمندسازی معتادین نیازمند ورود جدی خیرین ، سازمان های مردم نهاد و دستگاههای متولی هستیم .

کد خبر 56212

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد