بهزیستی محور خیر جمعی و مشارکتهای اجتماعی است

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، رضایی سرپرست اداره کل بهزیستی طی مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان استان، از اجرای پویش ضیافت مهربانی و تهیه و توزیع پاکت های دریافت زکات فطریه در استان خبر داد.

رضایی سرپرست اداره کل بهزیستی استان در رابطه با اجرای پویش ضیافت مهربانی در ماه مبارک رمضان و در بهزیستی استان گفت : این پویش توسط سازمان بهزیستی کشور به منظور جلب و جذب مشارکتهای مردمی به نفع افراد جامعه هدف در نظر گرفته شده است تا ضمن معرفی خدمات و فعالیت های سازمان، نسبت به جمع آوری کمک های مردمی و توزیع بین افراد جامعه هدف اقدام شود.

رضایی با بیان اینکه بهزیستی همواره محور خیر جمعی و مشارکتهای اجتماعی هست تصریح کرد : با توجه به اهداف و سیاستهای سازمان بهزیستی یکی از اصلی ترین هدف در برنامه های مشارکتی مددجویان، کمک به کسب استقلال فردی و تامین نیازها و ضروریات اولیه این ولی نعمتان بیان شده است تا با همراهی مردم خیر و نیکوکار این شرایط فراهم شود.

وی از توزیع بسته های غذایی و جیره های خشک در ماه رمضان خبر داد و گفت : در راستای ادامه فعالیتهای جهادی با عنوان " در محضر ولی نعمتان " بالای ۱۸ هزار پرس غذای گرم و هزار بسته غذایی در بین مددجویان توزیع شده است.

رضایی میزان مشارکتهای مردمی در سال گذشته را بالای ۴۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت : این مبالغ از طریق مشارکتهای مردمی، زکات اموال و فطریه مردم مومن و روزه دار جمع آوری شده است که امیدواریم امسال با تهیه و توزیع ۲۰ هزار عدد پاکت زکات فطریه، شاهد رشد مشارکتها  و توزیع به موقع آنها در بین خانواده های نیازمند باشیم.

وی ادامه داد : تعداد بیش از ۱۷۰ عدد صندوق جمع آوری زکات فطریه (خاص و عام) از طریق پایگا های ثابت و سیار، موسسات وابسته و اداراه های بهزیستی شهرستانها در نظر گرفته شده است تا خیرین و نیکوکاران زکات فطریه و اموال خود را به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی استان اهداء نمایند.

افزودنی است :  برخی از وجوهات دریافتی صرف فعالیتهای دیگر اعم از ساخت مسکن، اشتغال، آتیه فرزندان، کمک هزینه تحصیل و کمک هزینه ازدواج مددجویان خواهد شد که مومنین می توانند زکات خود را طبق فتاوای مراجع عظام تقلید پرداخت نمایند.

کد خبر 56180

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد