پیام سرپرست اداره کل بهزیستی ایلام به مناسبت روز قدس

سرپرست اداره کل بهزیستی ایلام در پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس مردم را به شرکت در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

«روز قدس که به ابتکار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان پیوند خورده روزی برای نمایش وحدت مسلمانان جهان در حمایت از ملت مظلوم و بی گناه فلسطین است.

روز قدس روز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و روز محکوم کردن رژیم صهیونیستی است و این یادگار بزرگ امام راحل(ره) نور امید را در دل های مستضعفان روشن و لرزه بر اندام مستکبران می اندازد.

فلسفه و محتوای روز جهانی قدس در بستر رمضان المبارک که موسم تمرین صبر و استقامت است، نویدبخش نصرت الهی است که آیاتِ محکماتِ قرآن مجید، آن را محصول پایداری، مقاومت و نهراسیدن از دشمن معرفی می نماید.

خیزش دوباره ملت ها در این روز، موجی سهمگین و ظلم ستیزانه را بر صهیونیست ها آوار خواهد کرد و امسال نیز مردم مؤمن و روزه دار در روز حیات اسلام در سراسر کشور، همصدا با مسلمانان و آزادگان عالم حمایت خود را از آرمان فلسطین و رهایی قدس شریف اعلام خواهند کرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد شهدای فلسطین و مقاومت، از عموم مردم بویژه جامعه هدف و کارکنان این اداره کل برای حضور با صلابت در راهپیمایی فردا دعوت می نمایم تا به پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین و مقاومت اسلامی فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دهند.

حسین نورعلیوند

کد خبر 56163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد