روش‌های پرداخت فطریه

سرپرست بهزیستی استان تهران اقدامات این سازمان برای جمع‌آوری زکات، فطریه و کفاره سال ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری ایسنا، سمانه زمانی افزود: بهزیستی همانگونه که در طول سال و به ویژه مناسبت‌های خاص نسبت به واسطه‌گری خیر میان مردم و ارسال کمک‌های مردم بدون واسطه به نیازمندان آبرومند اقدام می‌کند، در شکرانه سلامت این ماه و در عید سعید فطر هم در راستای تکالیف قانونی و وظایف محوله سازمانی، اقدام به جمع‌آوری فطریه مردم مومن و خداجو در سطح استان تهران می‌کند.

وی افزود: فطریه نوعی شکرگذاری و تشکر از حضرت احدیت است که از خیران این ماه، شکر خداوند نیز در قالب حمایت از اقشار آسیب‌پذیرِ آبرومند جامعه امکان‌پذیر است که انجام می‌شود و بهزیستی همانند همیشه ایام در این مسیر آمادگی کامل دارد تا فطریه مردم را در کمترین زمان ممکن با عمل امینانه در راستای نیات مومنان، به مستمندان برساند.

زمانی در ادامه روش‌های جذب و جمع‌آوری زکات، فطریه و کفاره را تشریح کرد و گفت: درگاه اینترنتی سازمان به آدرس mosharekat.behzisti.ir و کدهای دستوری #۵۵۵*۷۲۴* و #۲*۶*۷* از جمله شیوه‌های جذب وجوهات زکات، فطریه و کفاره است.

وی با اشاره به دیگر شیوه‌های پرداخت الکترونیک نیز افزود: همچنین خیرین می‌توانند وجوهات فطریه خود را از طریق شماره شبا IR۱۱۰۱۰۰۰۰۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷ یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۴۱۹۸۴۷۲۰ و شماره حساب ۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷ به حساب مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی واریز کنند.

کد خبر 56162

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد