با مشارکت اجتماعی همه نهادها و عموم مردم می توان آسیب های اجتماعی را کاهش داد/دستگاه قضا با تمام توان در کنار بهزیستی خواهد بود

رییس کل دادگستری استان استان کرمانشاه در دیدار با دختران خانه سلامت اورژانس اجتماعی بهزیستی استان خواستار مشارکت همه مردم و نهادها در راستای کاهش آسیب های اجتماعی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: پیش از ظهر امروز رییس کل دادگستری استان کرمانشاه و جمعی از همکاران با همراهی مدیر کل بهزیستی استان و تعدادی از معاونین اداره کل بهزیستی استان از مرکز اورژانس اجتماعی بازدید و با دختران خانه سلامت این مرکز دیدار کردند.

دکتر پرویز توسلی زاده «رییس کل دادگستری استان کرمانشاه» در این بازدید، اظهار کرد: امروز با خیلی از دردهای مردم از نزدیک بیشترآشنا شدیم و شاهد تلاش دلسوزانه و خداپسندانه مسوولین بهزیستی بودیم که چگونه برای مدیریت آسیب‌های اجتماعی تلاش می کنند، که جای تقدیر دارد.

توسلی زاده در ادامه با اشاره به اینکه یکی از مشکلات خانواده ها این است که احدی از خانواده خصوصاً سرپرست خانواده دچار آسیب شود، گفت: همکاران دلسوز بهزیستی به دنبال این هستند که آسیب دیدگان را مراقبت و توانمند کنندو همه باید درکنار بهزیستی باشیم تا بتوان از آسیب پیشگیری و بنیان خانواده را مستحکم کرد.

وی افزود: دستگاه قضا با تمام توان در کنار بهزیستی خواهد بودو برنامه های نیز برای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی  دارد که با همکاری بهزیستی اجرا خواهد کرد و این وظیفه همه دستگاه متولی در کاهش آسب های اجتماعی است.

رییس کل دادگستری استان با اشاره به جمعیت دو میلیونی استان کرمانشاه که اکثریت آنها دلسوزانه همچون خانواده خودشان مددجویان را دعا و یاری میکنند از عموم مردم خواست هر کس به اندازه توان خود در کمک به  عزیزان آسیب دیده بهزیستی را یاری کند./ انتهای پیام

کد خبر 56136

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد