پیام سرپرست بهزیستی استان سمنان  به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس

منطقی در پیامی از خانواده بزرگ بهزیستی استان دعوت کرد تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تجدید عهد با آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری فریاد آزادی خواهی و استکبارستیزی خود را در جای جای استان طنین انداز کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان دکتر محمود منطقی پیامی بمناسبت روز جهانی قدس صادر کرد.

 متن کامل این پیام بدین شرح است :

 با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت روز جهانی قدس فرصت مغتنمی است، تا صدای مردم مظلوم فلسطین به گوش جهانیان رسانیده شود. روز جهانی قدس که یادگار استکبار ستیزی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است بهترین فرصت برای مقابله با ظلم و حمایت از مظلومان جهان به شمار می‌آید.


همزمانی روز جهانی قدس با بدعهدی دشمنان ایران اسلامی و ادامه جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی این فرصت را در اختیار مردم ایران قرار می‌دهد تا یکپارچه از ایجاد این رژیم غاصب و دشمنی‌هایش با ملت و نظام ایران اعلام انزجار کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز تاریخ ساز ، از کلیه اقشار جامعه علی الخصوص پرسنل و جامعه هدف بهزیستی دعوت میکنم تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس و تجدید عهد با آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری فریاد آزادی خواهی و استکبارستیزی خود را در جای جای استان طنین انداز کنند.

دکترمحمود منطقی

سرپرست اداره کل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 56088

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد