روانشناس به عنوان یک راهنما، افراد را به خودآگاهی و خودشناسی می‌رساند

سنگ بنای ارتباطات انسانی و اجتماعی درست در دنیای متمدن امروزی بر شناخت مطلوب و صحیح انسان ها از همدیگر و نحوه مواجه ی درست و بروز به موقع احساسات متناسب با همنوعان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، سرپرست اداره کل بهزیستی استان در آستانه نهم اردیبهشت، روز روانشناس، با صدور پیام تبریکی از روانشناسان فعال در حوزه بهزیستی تقدیر کرد.


متن پیام دکتر علی نصیری به شرح زیر آمده است:


سنگ بنای ارتباطات انسانی و اجتماعی درست در دنیای  متمدن امروزی بر شناخت مطلوب و صحیح انسان ها از همدیگر و نحوه مواجه ی درست و  بروز به موقع احساسات متناسب  با همنوعان است.


اهمیت نقش و تاثیر بی بدیل روانشناسان و مشاوران در سازمانی که به عنوان متولی سلامت اجتماعی است برکسی پوشیده نیست. سازمان بهزیستی به مدد مشاوران و روانشناسان متخصص، با تاکید بر رویکردهای پیشگیرانه و توانمندسازی از طریق ارائه خدمات روانشناسی و مددکاری، گسترش اورژانس های اجتماعی، آموزش های پیشگیرانه و دهها فعالیت دیگر در ارتقا سلامت روان و سلامت اجتماعی تلاش می کند.


مشارکت سازمان یافته همه مشاوران و روانشناسان شاغل در ادارات و مراکز، تشکل ها، گروههای اجتماع محور، موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد در جهت پیاده کردن برنامه های سلامت اجتماعی بسیار موثر بوده و جا دارد اینجانب ضمن تبریک روز روانشناس و مشاور به تمامی روانشناسان و مشاوران دلسوز و متعهد، از خدمات تاثیرگذار تک تک ایشان قدردانی نموده و از خداوند متعال برای همه توفیقات روزافزون مسئلت دارم.

دکتر علی نصیری
سرپرست اداره کل بهزیستی استان

کد خبر 56063

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد