پیام تبریک سرپرست بهزیستی استان مازندران به مناسبت روز روانشناس و مشاور

دکتر فریبا بریمانی سرپرست بهزیستی استان مازندران در پیامی روز روانشناس و مشاور را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران متن پیام به شرح ذیل است:

 بسمه تعالی
سلامت روان یکی از شاخص های اصلی سلامت جامعه است و نقش چشمگیری در کارآمدی و پیشرفت آن دارد. موضوع بهداشت روانی و تامین آن از آنجایی که با کارآیی فردی و اجتماعی افراد گره خورده بدون شک در پیشرفت های علمی، فرهنگی جامعه بسیار موثر است.
امروزه تاثیر خدمات روانشناسان بر هیچ کس پوشیده نیست بویژه با همه گیری ویروس کووید 19، اهمیت و ضرورت خدمات روانشناسی و مشاوره با ارائه خدماتی از جمله مداخلات مشاوره روانشناختی به عموم مردم به منظور کاهش استرس ناشی از آن، مشاوره و آموزش حمایت های روانی، اجتماعی به گروه های مختلف از جمله افراد مبتلا به کووید19 و خانواده های آنان، کارکنان حوزه بهداشتی و درمان ، کودکان و خانواده های بازماندگان متوفی ناشی از کرونا به دلیل سوگ ابراز نیافته، بیش از پیش بر همگان آشکار گردید.
سازمان بهزیستی به عنوان متولی سلامت اجتماعی در سالهای  اخیر از طریق تاسیس مراکز مشاوره حضوری و ارائه خدمات مشاوره تلفنی از طریق خط تلفن ۱۴۸۰ (صدای مشاور) و همچنین  ارائه خدمات آموزشی مرتبط با سلامت روان، تلاش نموده است تا سهم خویش را در تامین بهداشت روانی جامعه ایفا نماید و این مهم با تلاش همه روانشناسان و مشاوران در سرتاسر استان محقق خواهد شد.

"نهم اردیبهشت ماه "روز روانشناس و مشاور" بنام یاورانی مزین شده که بی شک تمام دغدغه هایشان التیام بخشیدن به روح و روان انسانهایی است که هرکدام به دلایلی در هیاهوی روزگار روحشان زخم برداشته و کلام روح بخش و تدبیر مشاوران دریچه ای برای "امید به فردایی بهتر " را می سازد.
اینجانب ضمن تبریک روز روانشناس و مشاور با ارج نهادن به این مناسبت ارزشمند ، از خدمات تاثیرگذار و راهگشای همه روانشناسان همکار در بخش های دولتی و غیردولتی و سازمان های همسو قدردانی نموده و از خداوند متعال برای این آرامش بخشان روح و روان، سلامتی، سربلندی و شادکامی در تمامی مراحل زندگی را مسالت دارم.

دکتر فریبا بریمانی
سرپرست بهزیستی استان مازندران

کد خبر 56057

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد