شهریار| مراسم تجلیل و تکریم خیرین با حضور مسئولین و ایتام برگزار شد 

در راستای تکریم و تجلیل از خیرین و حامیان بهزیستی شهریار ضیافت افطاری با حضور امام جمعه شهرستان، رئیس اداره اجتماعی فرمانداری، رئیس اداره بهزیستی و جمعی از روسای ادارات، خیرین، حامیان و ایتام تحت حمایت در تالار بزرگ شباهنگ برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهریار از برگزاری مراسم تجلیل و تکریم حامیان بهزیستی با حضور مسئولین و جمعی از خیّرین و تعدادی از ایتام در تالار بزرگ شباهنگ خبر داد.  

 داود فهیم راد در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت مولای متقیان امام علی (ع) با ذکرحدیثی از پیامبرآغازنمود که فرموده اند: ارزش هر کسی به اندازه کار نیک و کار خوبی که انجام می دهد می باشد.  

وی ادامه داد: در دین اسلام دستگیری از نیازمندان و اکرام ایتام مورد تاکید فراوان است و این عمل خداپسندانه گره های کور فراوانی را از زندگی ایتام باز می کند.  

شهریار| مراسم تجلیل و تکریم خیرین با حضور مسئولین و ایتام برگزار شد 

فهیم راد هدف از برگزاری این مراسم را اجرای طرح اطعام ایتام و نیازمندان با حضور خیرین دانست و اظهار داشت: رمضان ماه میهمانی خداست و تلاش ما این است که با همکاری خیرین خدمات مطلوب تری به مددجویان و نیازمندان با حفظ عزت نفس و کرامت انسانی ارائه دهیم.

این مسئول همراهی خیّرین و نیکوکاران را مایه دلگرمی دانست و تصریح کرد: امروز مفتخریم میزبان جمع کثیری از انسان های نیک اندیش باشیم که همواره یاریگر و  ولی نعمتان سازمان بهزیستی هستند.

کد خبر 56035

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد