ملارد| افزایش سطح تعاملات  شبکه بهداشت و بهزیستی

به منظور بررسی دقیق فعالیت مراکز توانبخشی و همچنین ارائه خدمات مناسب به جامعه هدف تحت پوشش، جلسه ای با حضور جمشید واشانی مدیر شبکه بهداشت و درمان، داود خادم رئیس اداره، روح اله غفاری معاون توانبخشی، معاونین شبکه بهداشت و درمان و مسئولین فنی مراکز نگهداری شبانه روزی از معلولین برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تقدیر از همراهی و پیگیری های کارشناسان شبکه بهداشت و درمان گفت: کارشناسان شبکه بهداشت در تمامی موارد مربوط به رعایت موازین بهداشتی بر عملکرد مراکز نظارت دارند و با بازدید های انجام شده به همراه کارشناسان مراکز خصوصی طبق دستور العمل های موجود، تمامی موارد بررسی و در خصوص اصلاح مشکلات راهکار ارائه می گردد.  

داود خادم افزود: در دو سال اخیر و با شیوع بیماری کرونا این همکاری میان بهزیستی و شبکه بهداشت افزایش یافته، بویژه در بحث واکسیناسیون که طی سه مرحله تمامی مراکز تحت نظارت اعم از مراکز سالمندان، اعصاب و روان و... و. واکسن کرونا را دریافت نموده اند.  

روح اله غفاری معاون توانبخشی نیز ضمن ارائه آمار و اطلاعات مربوطه گفت: در سال جدید نیز کارشناسان حوزه توانبخشی آمادگی کامل جهت همکاری با کارشناسان شبکه بهداشت و درمان را داشته و در تلاش هستیم تا با ارائه راهنمایی های لازم توسط کارشناسان، مراکز موارد بهداشتی و ... را بصورت کامل رعایت و خدمات هرچه بهتری را به جاعه هدف سازمان بهزیستی ارائه نمایند.

کد خبر 56031

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد