جشن گلریزان برای کمک به مددجویان شهرستان ری

سفره افطار و جشن گلریزانی به همت بهزیستی شهرستان ری و با حضور امیر بهادر فاضلی سرپرست معاونت پشتیبانی بهزیستی استان تهران، محمد رضایی اصل مدیر بهزیستی شهرستان ری و جمعی از خیرین  و نیکوکاران در شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سرپرست معاونت پشتیبانی بهزیستی استان تهران ضمن ابراز خرسندی از شرکت در این مراسم و تقدیر و تشکر از خیرین اظهار داشت: کسانی هستند که علاوه بر حریم و چارچوب خانواده به فکر دیگر افراد جامعه هستند و کارهای خیرخواهانه و عام المنفعه انجام می دهند و به معنای واقعی این افراد اخلاق را کامل کرده و انسان گونه رفتار می کنند و طبیعتاً از این افراد باید تجلیل شود.

مدیر بهزیستی شهرستان ری در خصوص برگزاری جشن گلریزان رمضان ضمن تقدیر و تشکر از حضور خیرین و نیکوکاران بر سر سفره افطار بیان کرد: هدف از گلریزان  ابتدا تقدیر و تشکر از خیرین  می باشد و علیرغم اینکه افراد بسیار گمنامی هستند در تمام زمینه ها در کنار بهزیستی میباشند حتی در دوران بیماری کرونا  نیز مددکار بهزیستی بودند وهدف اصلی جمع آوری سبد حمایتی به نفع جامعه هدف بهزیستی شهرستان ری با اولویت شیرخوارگاه حضرت رقیه است.  

رضایی اصل با اشاره به برگزاری این ضیافت در ماه مبارک امسال با هزینه خیران افزود: مبالغ و اقلامی که در این جشن جمع آوری می‌شود نیز برای جامعه هدف بهزیستی مصرف می‌شوند.  

وی اظهار داشت: خیرین طبق سنوات گذشته در کنار بهزیستی ری هستند و یکی از مراکز خیرساز که در جنوب تهران  واقع است، همین  شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) می باشد که حدود نود کودک بد سرپرست و بی سرپرست تا شش سال بنا بر وظیفه ذاتی بهزیستی در این مرکز نگهداری می شوند.

این مسئول ادامه داد: تمام هزینه های مرکز توسط خیرین تامین میشود و پذیرای طرح ها و برنامه ها و انتقادات و پیشنهادات سازنده خیرین و نیکوکاران در امور خیریه هستیم.

کد خبر 56008

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد