بهار | کارکنان بهزیستی پیشگام در ارائه خدمات تخصصی با رویکردی موءمنانه

در مراسم ضیافت نور و افطاری خانواده معزز بهزیستی شهرستان بهار که با حضور مسئولین و خانواده ی بزرگ بهزیستی در تالار حسینه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بهار در ایتدای این مراسم، امام جمعه شهر بهارضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مدعوین و تقدیر از بانیان ضیافت نور و افطاری خصوصا اداره بهزیستی و مراکز مثبت زندگی گفت: کارکنان بهزیستی پیشگام در ارائه خدمات تخصصی با رویکردی موءمنانه با کمترین امکانات ارائه خدمت به جامعه هدف می نماید.

وی بیان کرد: خدمت در بهزیستی لطف بزرگی است از جانب ایزد منان به این عزیزان داده شده است که موجب سعادت دنیوی و اخروی آنها می گردد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ارزنده افزود: خداوند بزرگ ناظر بر همه اعمال ما است و قطعا هیچ یک از کارهای نیک از سوی خداوند بدون پاسخ نخواهد بود و خدمت در این مجموعه مقدس نیز به توعی عبادت است و تمام کارکنان بهزیستی خودشان هریک به تنهایی خیر محسوب می شوند چرا که در سازمانی مقدس در جهت رفع مشکلات و نیازمندان تلاش می نمایند.

وی در پایان ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای مقام معظم رهبری وتمامی مردم شریف ایران و شهرستان بهار، از زحمات همه عزیزانی که بابت هماهنگی و تدارک این مراسم تلاش نموده اند، قدر دانی و تشکر نمود.

کد خبر 56002

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد