رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی نیازمند عزم جهادی است

سرپرست بهزیستی استان زنجان در مراسم افطاری پویش "در محضر ولی نعمتان" گفت: این برنامه با همکاری بهزیستی و گروه‌های جهادی راه اندازی شده است تا به منظور تعامل بیشتر با گروههای جهادی و استفاده از ظرفیت‌ آحاد گروه‌های مردمی جهت بهبود شرایط خدمت‌رسانی به جامعه خصوصاً محرومین  استفاده شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی دراین مراسم که با حضور جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی زنجان، مدیران، گروههای جهادی و جمعی از خیرین و نیکوکاران در آسایشگاه بیماران اعصاب و روان حکیم، تحت نظارت بهزیستی برگزار شد، نقش گروه‌های جهادی را در حل مسائل و مشکلات جامعه بسیار تاثیرگذار دانست و گفت حل مشکلات جامعه هدف نیازمند روحیه و عزم جهادی است. 

وی افزود: با توجه به تعدد وظایف سازمان و تنوع خدمات در قبال آحاد مردم بویژه در رفع و کاهش‌ آسیب‌های اجتماعی، همکاری و مشارکت جدی گروه‌های جهادی طبق منویات مقام معظم رهبری بیش از پیش احساس می شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: با توسعه تعامل و هم افزایی بین بخشی با گروه‌های جهادی در راستای  دست‌یابی به اهداف سازمان که کسب استقلال فردی،  عزت و توانمندسازی ولی نعمتان عنوان شده است گام های استوار و بلندی برداریم.

وی خاطر نشان کرد در حال حاضر نزدیک به 29 هزار خانوار زنجان تحت پوشش بهزیستی هستند و  نزدیک به یک هزار نفر نیز در مراکز شبانه روزی بهزیستی از خدمات سازمان بهره مند هستند.

کد خبر 55985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد