تمام تلاش دولت و مسؤولان استانی ارتقای وضعیت اقتصادی مردم است

استاندار اردبیل گفت: تمام تلاش دولت، مسؤولان استانی اردبیل و مجموعه‌های حمایتی در راستای ارتقای وضعیت اقتصادی و تأمین حداقل‌ها و استانداردهای اولیه زندگی مردم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز در نشست هیأت مدیره مرکز خیریه توان‌بخشی و نگهداری معلولین حضرت ابوالفضل(ع) اظهار کرد: مجموعه حاضر به نام قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل(ع) است که با با تأسی به خصلت‌ها و منش آن حضرت، همواره در برطرف کردن مشکلات و نیازهای مردم به‌ویژه خانواده‌های نیازمند زبانزد بوده‌اند.

وی افزود: ریشه بسیاری از معضلات و مشکلات جامعه فقر است که از بین بردن آن تنها با همت و عزم همگانی و همراهی و مساعدت خیرین بزرگواری است که در سطح استان اردبیل به یاری نیازمندان می‌شتابند.

استاندار اردبیل بیان کرد: تمام تلاش دولت، مسؤولان استانی و مجموعه‌های حمایتی در راستای ارتقای وضعیت اقتصادی و تأمین حداقل‌ها و استانداردهای اولیه زندگی مردم است تا در این زمینه گام‌های اساسی با همراهی مردم و گروه‌های جهادی برداشته شود.

گفتنی است؛ در این نشست که پس از بازدید استاندار اردبیل از بخش‌های مختلف مرکز خیریه توان‌بخشی و نگهداری معلولین حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد، اعضای هیأت مدیره مسائل و نیازمندی‌های این مرکز را با استاندار اردبیل مطرح کردند.

کد خبر 55984

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد