شهریار| دعای ایتام در مسیر زندگی  خیرین موثر خواهد بود

 امام جمعه شهریار گفت: خداوند متعال به خییران عزیز عنایت ویژه داشته و دعای خیر ایتام در مسیر زندگی خییرین عزیز شهریار موثر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری مهر؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینی نوری شامگاه روز سه شنبه در مراسم افطار با ایتام که با حضور داوود فهیم راد رئیس اداره بهزیستی شهریار و جمعی از مسئولان و خیرین در تالار شباهنگ برگزار شده بود خطاب به بچه های مراکز نگهداری اظهار داشت: بچه های عزیز خییران بزرگ و مسئولان تمام تلاش خود را جهت رشد و موفقیت شما آیندگان نموده اند و شما بایداین فرصت را مغتنم شمرده و برای آینده خود بهره ببرید.

وی افزود: اعمال نیک خییران عزیز نیز جاودانه است و ثواب آن هم در زندگی و هم آخرت موثر خواهد بود.

در ادامه این مراسم رئیس اداره بهزیستی گزارشی از واحد جذب و مشارکت خییرین و مردمی داد و گفت:با همراهی بزرگواران وخییران عزیز اداره بهزیستی ۲۳۰۰بسته سبد حمایتی را بین خانواده های معلولان و جامعه هدف توزیع نموده است.

داود فهیم راد ادامه داد: اشتغالزایی برای ۱۱۷ مورد با دریافت وام و تسهیلات، مساعدت مالی به ۸۰۰خانوار نیازمند، ۱۲۳ مورد کمک هزینه درمانی به خانواده جامعه هدف، ۱۷۵۰مورد کمک هزینه معیشتی بخشی از حمایت های اداره بهزیستی از جامعه هدف خود بوده است.

وی افزود: خانواده بزرگ بهزیستی تبلور اوج معنویت، مهربانی و عاطفه است و بهزیستی نمادی از صبر و شکیبایی است که معلولان و سایر اقشار آسیب پذیر جامعه را تحت پوشش قرار می دهد.

وی تصریح کرد: بهزیستی چتیر و سایبانی برای افراد آسیب پذیر جامعه فراهم نموده ا ست و برای رسیدن به  اهداف خود نیازمند حمایت و یاری خییران بزرگ و مسئولان عزیز است.

گفتنی است؛ پس از ضیافت افطاری و سخنرانی و مداحی به رسم یاد بود با اهدا لوح و گل از زحمات خیران بزرگ قدردانی شد.

کد خبر 55981

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد