حضرت علی علیه السلام قرآن و عدالت را محور زندگی شیعیان می دانست

مراسم بزرگداشت شهادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام بعد از صلاتین ظهر و عصر در نمازخانه بهزیستی شهرستان دشتستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان دشتستان، مراسم بزرگداشت شهادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام بعد از صلاتین ظهر و عصر در نمازخانه بهزیستی شهرستان دشتستان برگزار شد. حاج آقا فقیه امام جماعت بهزیستی دشتستان ضمن تسلیت شهادت حضرت علی علیه السلام گفت: حضرت علی علیه السلام عدالت و قرآن را محور زندگی شیعیان و رسیدن به قرب الهی را در رعایت نمودن فرامین قرآن می دانستند

وی به ترجمه نامه ۴۷ نهج البلاغه اشاره نمود و افزود: شما را به ترس از خدا سفارش می کنم. به دنیا پرستی روی نیاورید، گرچه به سراغ شما آید و بر آنچه در دنیا از دست می دهید اندوهناک نباشید. حق را بگویید و برای پاداش الهی عمل کنید.
حاج آقا فقیه به شهادت حضرت علی علیه السلام اشاره داشت و بیان نمود در بحار الانوار ج ۱۸ صفحه ۳۰۵ آمده هنگامی که ابن ملجم لعنت الله علیه فرق امیرالمومنین علیه السلام را با ضربت شمشیرش شکافت آن ضربه در شمایلی که در آسمان بود نیز هویدا گشت و ملائکه هر صبح و شام به آن می نگرند و ابن ملجم را لعنت می کنند.

کد خبر 55960

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد