استادباقر، سرپرست امور مجلس سازمان بهزیستی کشور شد

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور طی حکمی «محسن استادباقر» را به عنوان سرپرست امور مجلس سازمان بهزیستی کشور منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «امیرحسین عرب‌زاده» رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور طی حکمی «محسن استادباقر» را به عنوان سرپرست امور مجلس سازمان بهزیستی کشور منصوب کرد.

متن حکم به شرح ذیل است:

برادر ارجمند جناب آقای محسن استادباقر

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی و به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست امور مجلس سازمان بهزیستی کشور منصوب می‌گردید. نظر به جایگاه مجلس شورای اسلامی در عرصه قانون‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های کلان کشور، ظرفیت‌های موثر آن در زمینه نظارت کارآمد و فراگیر در اجرای قانون و سازوکارهای ارزنده کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مختلف و مجامع استانی نمایندگان محترم، انتظار دارم با درایت و هوشمندی مبتنی بر خرد جمعی و رعایت اصول قانون‌مداری ضمن ارتقاء سطح تعاملات سازمنده و ارتباطات دوسویه با وکلای مردم در خانه ملت در جهت ارتقاء کمی و کیفی فرآیندهای خدمت‌رسانی به آحاد جامعه هدف و تهیه گزارش‌ها و مستندات لازم به منظور تبیین و دفاع از لوایح پیشنهادی سازمان، دریافت و پیگیری مکاتبات، تذکرات و درخواست‌های نمایندگان محترم و انعکاس آن به واحدهای ذیربط، انجام هماهنگی‌های لازم جهت حضور مدیران و کارشناسان در کارگروه‌ها و میسیون‌های مختلف مجلس به منظور انعکاس سیاست‌ها و خط‌مشی سازمان، پیگیری مذاکرات جلسات علنی مجلس و انعکاس سوالات، تذکرات، انتقادات و رهنمودهای نمایندگان محترم د ر رابطه با طرح‌ها و برنامه‌های سازمان اهتمام نمایید. توفیق روزافزون جنابعالی را در انجام وظایف محوله از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

امیرحسین عرب‌زاده

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی

سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 55935

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =