خیرخواه، سرپرست معاونت مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور شد

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور طی حکمی «محمدحسن خیرخواه» را به عنوان سرپرست معاونت مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «امیرحسین عرب‌زاده» رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور طی حکمی «محمدحسن خیرخواه» را به عنوان سرپرست معاونت مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور منصوب کرد.

متن حکم به شرح ذیل است:

برادر ارجمند جناب آقای محمدحسن خیرخواه

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی و به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور منصوب می‌گردید. با عنایت به نقش و جایگاه حوزه مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی در راستای جلب مشارکت‌های مردمی و گسترش فرهنگ خیر جمعی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مسئولیت‌های اجتماعی فردی، نهادها، موسسات، شرکت‌ها و گسترش سمن‌ها و واگذاری مراکز، موسسات و خیریه‌ها به مردم به منظور افزایش مشارکت آحاد جامعه در جهت ارتقاء رفاه و سلامت اجتماعی و توانمندسازی جامعه هدف در بخش‌های مختلف از جمله اشتغال  مسکن، انتظار دارم تمامی مساعی خویش را در جهت هم‌افزایی و انسجام بین‌بخشی جهت نیل به اهداف تعیین شده به کار گیرید. امید است با استعانت از خداوند حکیم و مهربان در راستای ارتقاء خدمت‌رسانی توام با کرامت انسانی به جامعه هدف با همکاری مدیران محترم حوزه، موفق و پیروز باشید.

امیرحسین عرب‌زاده

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی

سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 55932

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =