شفافیت سازی و عدالت محوری سرلوحه فعالیتها و به عنوان اولویت اصلی برنامه های اداره کل بهزیستی استان قرار دارد

در سالجاری، شفافیت سازی و عدالت محوری سرلوحه فعالیتها و به عنوان اولویت اصلی برنامه های اداره کل بهزیستی استان قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، سرپرست اداره کل بهزیستی استان در دیدار با نماینده مردم شریف شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: در سالجاری، شفافیت سازی و عدالت محوری سرلوحه فعالیتها و به عنوان اولویت اصلی برنامه های اداره کل بهزیستی استان قرار دارد و توزیع عادلانه اعتبارات و فعالیتها، تقویت روحیه مددکاری و فعالیت جهادی به منظور توانمندسازی جامعه هدف در دستور کار قرار گرفته است.

دکتر نصیری افزود:  اجرای قانون حمایت از معلولین و حمایت بیشتر از مراکز ارائه دهنده خدمات به افراد دارای معلولیت باید بطور جدی پیگیری شود.

وی با اشاره به گوشه ای از فعالیتها و اقدامات سازمان بهزیستی خاطر نشان کرد: سازمان بهزیستی از همان ابتدا وظایف سنگینی بر عهده داشته و بیش از 52 وظیفه را عهده دار بوده است. هر چند حق مردم یقینا بیش از این می باشد ولی این سازمان تمام تلاش خود را برای انجام بهینه امور خواهد کرد.

نماینده مردم شریف شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار، خطاب به مسئولین اظهار داشت:کار در بهزیستی کار سنگینی است ولی زیبایی های خاص خود را دارد و تلاش شما برای فراهم کردن  زمینه زیست بهتر  می باشد.

حجت الاسلام جعفری افزود: برای موفقیت و پیشبرد اهداف باید پروژه تعریف کرد، هدف گذاری درست تعیین نمود و بر اساس زمانبندی هر پروژه پیش رفت. اگر در اجرای برنامه ها، اهداف مشخص نباشد و فقط کلی گویی صورت گیرد، فعالیتها به بیراهه خواهد رفت.

وی خاطر نشان کرد: رسالت بهزیستی، رسالت سنگینی است و می طلبد به مقوله آسیب های اجتماعی با نگاه ویژه ای پرداخته شود.

کد خبر 55908

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد