اجرای پویش در محضر ولی نعمتان در مرکز کودکان کاروخیابان شهید فهمیده شهرستان کرج

این دورهمی صمیمانه که با حضور «وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی استان البرز ،معاون اجتماعی بهزیستی استان، مدیر حراست بهزیستی استان ،رئیس بهزیستی کرج ، گروه جهادی ، جمعی از خیرین و کودکان کار و خیابان در "مرکز نگهداری از کودکان کارو خیابان شهید فهمیده" شهرستان کرج برگزار شد ، با ضیافت افطاری همراه بود و برنامه‌ های فرهنگی مختلفی اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی البرز، بر اساس سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی و بهزیستی که به تازگی از سوی مقام معظم رهبری(مدضله العالی) ابلاغ شد، استفاده از ظرفیت گروه‌های مردمی برای بهبود شرایط خدمت‌رسانی به آحاد جامعه و محرومان مورد تأکید قرار گرفته است.

از این رو و با تعامل دوجانبه گروه جهادی و اداره کل بهزیستی استان فعالیت‌های فرهنگی مشترکی در قالب پویش "در محضر ولی نعمتان" ویژه جامعه هدف بهزیستی برگزار گردید.

این دورهمی که با حضور گروه جهادی ، جمعی از خیرین و نیکوکاران، مدیران بهزیستی در "مرکز نگهداری از کودکان کاروخیابان" شهرستان کرج برگزار شد ، با ضیافت افطاری همراه بود و برنامه های مختلف فرهنگی از جمله سخنرانی و دعا ، مرثیه سرایی و سوگواری ، عزاداری و اجرای اعمال ویژه سومین شب قدر و اقامه نماز جماعت اجرا شد.

بمنظور آشنایی بیشتر گروههای جهادی با خدمات و فعالیتهای بهزیستی و بهرمندی بیشتر سازمان از ظرفیت های مردمی ، این برنامه در سایر مراکز بهزیستی البرز در حال اجرا می باشد.

کد خبر 55876

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد