کامیاران | برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کامیاران با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ، دبیر و ادارات عضو شورا در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزارگردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان ، در این نشست باتمانی ؛ معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار از پیش بینی اجرای برنامه های مختلف در راستای ایجاد نشاط اجتماعی ، پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی خبر داد و اظهار داشت : امید است در سال جاری از ظرفیت های مختلف ادارات و مردم در حوزه پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی به بهترین شکل استفاده شود.

در ادامه حبیب الله ابراهیمی ؛ رییس بهزیستی شهرستان کامیاران آموزش و فرهنگ سازی را مهمترین راهکار مبارزه با مواد مخدر دانست و اظهار داشت : بخش عظیمی از آسیب های اجتماعی مانند : طلاق ، اختلافات خانوادگی ، سرقت و...  با اعتیاد به مواد مخدر ارتباط داشته که همین امر اهمیت کار شورا را در عمل به وظایف خویش دوچندان می نماید.

کامیاران | برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

 ابراهیمی افزود : معضل اعتیاد یک موضوع جهانی است و با توجه به اینکه نهادها و سازمان های متعددی در این موضوع دخیل می باشند ، جای امیدواری است که تحولات مثمر ثمری ایجاد شود .

در پایان گزارش کمیته های مختلف شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در خصوص اقدامات سال گذشته ارائه و پیشنهادهایی به منظور اجرا در طول سال  ۱۴۰۱ مطرح گردید.

کد خبر 55868

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد