بندرعباس | آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد

در راستای مصون سازی خانواده محور کودکان ، نوجوانان و جوانان در برابر اعتیاد و با هدف آگاه‌سازی جامعه از پیامدها و سو مصرف مواد مخدر و مضرات اعتیاد ، کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد با توزیع بسته های آموزشی بین شهروندان در بندرعباس آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی ازسوء مصرف مواد مخدر همچون گل ،شیشه  و حشیش ، کارزار  رسانه ای  پیشگیری از اعتیاد به منظور مصون سازی  خانواده‌ها در برابر این آسیب اجتماعی و پیامدها و مضرات و اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه هدف ، آحاد مردم بویژه شهروندان از طریق توزیع اقلام تبلیغاتی و بسته های آموزشی در بندرعباس آغاز شد.

این طرح هم اکنون  به همت دفتر پیشگیری از اعتیاد و با مشارکت و همکاری موسسه رهپویان حکمت گچین ، روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر  شهرداری وشورای فرهنگی بهزیستی شهرستان بندرعباس در حال اجرا و برگزاری می‌باشد .

توزیع اقلام تبلیغاتی و بسته های آموزشی نظیر  پوستر ، تراکت و بروشورهای آگاهسازی بین  شهروندان ،نصب بنر و پلاکارد در  مکان‌های پرتردد شهر ، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی از طریق رسانه‌های جمعی از جمله اقدامات اجرایی و آغازین این کارزار رسانه ای بوده است.

کد خبر 55860

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد