جلسه مسئولیت اجتماعی شرکتها برای اطعام و اکرام نیازمندان بهزیستی خوزستان

روز یکشنبه ۴ اردیبهشت ماه جلسه مسئولیت اجتماعی شرکتها با حضور مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان،سرپرست بهزیستی استان و نمایندگان تعدادی از شرکتها و صنایع استان در محل استانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان،مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در این جلسه بیان کرد: این جلسه به منظور هم اندیشی  و همکاری و کمک به معلولان و خانواده های زیر پوشش   بهزیستی با مشارکت صنایع و شرکتهای بزرگ استان  برگزار شده است.

سید مهرداد موسوی اظهار داشت: در بازدیدهایی که از خدمات و فعالیتها ی بهزیستی و مراکز نگهداری از معلولان  داشته ایم ،از نزدیک شاهد وظیفه سخت و سنگین این سازمان و نیازمندیهای فراوان جامعه هدف زیر پوشش بوده  و به خوبی متوجه شدیم که نگهداری از افراد معلول بسیار سخت و پر هزینه است  .

وی افزود :شرکتها و صنایع بزرگی که در استان وجود دارند در قبال مسئولیت اجتماعی خود می توانند با کمک به خانوارها و معلولان زیر پوشش بهزیستی نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی و رفع فقر ایفا کنند.

سرپرست بهزیستی استان خوزستان نیز ضمن تشریح فعالیتهای بهزیستی بیان کرد:بهزیستی به عنوان یک سازمان اجتماعی و تخصصی ،بیش از ۲۰۰فعالیت و خدمت از پیش از تولد تا سالمندی به جامعه هدف  ارائه می دهد.

مهران کریمیان با بیان اینکه بیش از ۳۰هزار خانواده حمایتی و حدود۸۵ هزار معلول زیر پوشش بهزیستی هستند ، گفت:با توجه به میزان بالای خانوارها و معلولان زیر پوشش و مشکلات و نیازهای فراوان این عزیزان ،بهزیستی به تنهایی قادر به رفع  مشکلات و تامین نیازمندیهای آنها نبوده و نیازمند یاری خیرین و شرکتها برای تهیه جهیزیه،مسکن،سبد های معیشتی،لوازم بهداشتی و کمک توانبخشی و... است.

وی با اشاره به اینکه،مسئولیت اجتماعی ،یکی از مصادیقش کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان و افراد در معرض آسیب  است، افزود :هزار مرکز غیر دولتی به عنوان شرکای اجتماعی بهزیستی و ۱۲۰مرکز شبانه روزی از حدود۴هزار معلول،سالمند،کودک بی سرپرست و بد سرپرست نگهداری و زیر نظر بهزیستی فعالیت می کنند.

در این جلسه نمایندگان شرکتها و صنایع استان در خصوص کمک و همراهی  و بازدید از فعالیتهای این سازمان  برای آشنایی بیشتر با نیازمندیهای جامعه هدف بهزیستی  ،اعلام آمادگی کردند.

کد خبر 55805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد