جوابیه بهزیستی مازندران در خصوص خبر منتشر شده از ضرب و شتم و سوختگی بدن فرد دارای معلولیت در فضای مجازی

روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران در پاسخ به انتشار خبری در فضای مجازی در خصوص ضرب و شتم و سوختگی بدن فرد دارای معلولیت در مرکز نگهداری بالا لموک شهرستان قائمشهر جوابیه صادر نمود که متن جوابیه به شرح ذیل می باشد:

با توجه به انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی ضرب و شتم و سوختگی بدن فرد دارای معلولیت در مرکز نگهداری بالا لموک شهرستان قائمشهر موضوع سریعا در دستور کار قرار گرفت.
این جوابیه می افزاید: توانخواه ع ش درمورخه ۱۳۹۹/۴/۲۳ درمرکز بالالموک قائم شهر پذیرش شد و در تاریخ  ۱۴۰۰/۱۰/۵ بنا به تشخیص پزشک مرکز به علت ضعف، بی حالی و علایم بیماری مسئول فنی مرکز با خانواده وی تماس حاصل نمود و از آنها درخواست کرد درخصوص درمان توانخواه مراجعه نمایند.
 پس از مراجعه والدین توانخواه با شرایط مذکور بنا به اظهار مسوول فنی مرکز، توانخواه بدون هیچگونه علائم ضرب و شتم و سوختگی و تنها با علائم ضعف و بیماری تحویل پدر و مادرش شد و ۲یا ۳ روز بعد توانخواه به دلیل ابتلا به بیماری سل توسط والدین در بیمارستان بستری شد .
گفتنی است توانخواه مذکور از تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۵ تاکنون در منزل و توسط خانواده نگهداری می شود.
لازم به ذکر است هیچکدام از تصاویر منتشر شده از توانخواه در فضای مجازی در مرکز نگهداری بالا لموک شهرستان قائمشهر نبوده است.
تصویر و اخباری که در روزهای اخیراز وی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم و سوختگی بدن توانخواه، به قصد برانگیختن عواطف و احساسات شهروندان گرامی و انتقاد از عملکرد سازمان های حمایتی به نمایش درآمد که جای بسی تاسف است که طی دستور دکتر بریمانی، سرپرست بهزیستی مازندران جهت بررسی دقیق و کامل صحت و سقم موضوع ، تیم نظارتی به مرکز اعزام و چنانچه قصوری از جانب مرکز و پرسنل شاغل در مرکز باشد با آنان مطابق قانون برخورد خواهد شد.

در پایان ضمن تشکر از توجه و دغدغه  شهروندان نسبت به مسائل افراد دارای معلولیت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی انتظار می رود شهروندان قبل از انتشار اخبار با موضوعات این چنینی از صحت و سقم ماجرا اطمینان حاصل نموده تا باعث جریحه دار شدن احساسات شهروندان نشوند.
لازم به ذکر است سازمان بهزیستی بعنوان دستگاه حمایتی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و حل مشکلات جامعه هدف و افراد دارای معلولیت از هیچ کوششی دریغ نمی ورزد و با همکاری کلیه دستگاههای مرتبط در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به جامعه هدف تلاش می نماید. 
روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران

کد خبر 55804

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد