نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر  بهزیستی کردستان

صبح روز یکشنبه ۱۴۰۱/۰۲/۰۴نمایندگان شورای امر به معروف و نهی از منکر با سرپرست بهزیستی کردستان طی جلسه ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان حسین رسولی ؛ سرپرست بهزیستی کردستان با اشاره به برگزاری برنامه های گسترده فرهنگی  و ستاد اقامه نماز در میان کارکنان و جامعه هدف سازمان اظهار داشت : این برنامه ها در حوزه های مختلف اجتماعی ، توانبخشی ، مشارکت های مردمی و پیشگیری به طور گسترده در طول سال برگزار می گردد .

در ادامه آقای حبیبی ؛ نماینده شورای امر به معروف و نهی از منکر کردستان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای متنوع فرهنگی ، ستاد اقامه نماز ، عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد : قطعاً هدف از اجرای این برنامه ها توجه به کانون خانواده و جامعه میباشد که باید با اهتمام و جدیت بیشتری تداوم یابد.

همچنین خانم آزادی ؛ دیگر نماینده ستاد شورای امر به معروف و نهی از منکر کردستان در بخشی از سخنان خود ضمن تأکید بر رعایت حجاب اظهار داشت : حجاب نوعی مصونیت از پلیدی هاست.

در پایان ، دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر و امور فرهنگی هر کدام به بیان دیدگاه های خود و ارائه چکیده ای از فعالیت ها و عملکرد این حوزه ها پرداختند.

منبع : روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 55802

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد